اجرای ۲۱ برنامه آموزشی سلامت‌محور با عروسک تن پوش‌های رنگارنگ در منطقه ۱۹

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ از اجرای ۲۱ برنامه نمایشی آموزشی سلامت‌محور با عروسک تن‌پوش‌های رنگارنگ به منظور ایجاد شور و نشاط و انتقال ساده مفاهیم به مخاطبان در مدارس و سرای محلات از ابتدای سال خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، میر محمد مطهری موید افزود: این برنامه ها با محوریت بهداشت و سلامت فردی، کنترل خشم، مهارت نه گفتن، تغذیه صحیح، مدیریت مصرف آب، برق و... در قالب های جذاب و اثرگذار نمایش همراه با موزیک در نواحی پنجگانه اجرا می شود.

وی ادامه داد: در راستای استفاده از ظرفیت های نمایشی و بصری در مناسبت های مختلفی مانند هفته ملی جمعیت، سلامت، کودک، زمین پاک ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شده و در طول سال این برنامه ها تداوم خواهد داشت.

به گفته این مسئول در این برنامه کودکان با تن پوش های متنوع نمایش داده شده آشنا و همچنین با معرفی کتاب‌های علمی و داستانی در مورد موضوع های سلامت محور اطلاعات عمومی و آگاهی آنها افزایش می یابد.

مطهری موید بیان کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۶ هزار و صد کودک با همراهی والدین از برنامه آموزشی سلامت محور با عروسک تن پوش های رنگارنگ بهره مند شده اند.

انتهای پیام /

۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 55206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =