پاکسازی ۸۰ هزار متر مربع از جداره‌ها، نما و رنگ‌آمیزی ۱۰۰ هزار متر طول جداول در منطقه ۲۱

شهردار منطقه ۲۱ از پاکسازی ۸۰ هزار متر مربع جداره‌ها و رنگ‌آمیزی ۱۰۰ هزار متر طول جداول در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ " محمدرضا پوریافر" با بیان مطلب فوق گفت: به منظور زیبایی بصری، بیش از ۸۰ هزار متر مربع از جداره ها و نمای منطقه در سال ۱۴۰۳ پاکسازی می شود.

وی با اشاره به اینکه، در همین راستا، بازدید های مستمر توسط نیروهای خدمات شهری به صورت روزانه از خیابان ها و معابر بزرگراهی منطقه با هدف پاکسازی و امحای تبلیغات غیر مجاز اجرایی می شود؛ گفت: همچنین در سال ۱۴۰۳ بالغ بر ۱۰۰ هزار متر طول رنگ آمیزی جداول در دستور کار اداره زیبا سازی منطقه قرار دارد.

پوریافر، ساماندهی مناظر شهری را یکی از وظایف معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه عنوان کرد و افزود: فعالیت ها و اقدامات مربوط به پاکسازی جداره های شهری و رفع آلودگی های بصری توسط عوامل منطقه و در راستای بهبود و ارتقای کمی و کیفی منظر شهری انجام می شود.

وی در ادامه تاکید کرد: اقدامات مذکور؛ آراستگی منظر شهر و ارتقای زیبایی نمای شهری را در پی دارد و  در همین راستا شهروندان لازم است قبل از نصب هرگونه بنر و پوستر، مجوز های لازم را اخذ کنند.

شهردار منطقه در پایان یادآور شد: طی سال ۱۴۰۳، ۵ هزار متر مربع نقاشی دیواری، ۱۵ دستگاه نور پردازی پل های عابر، ۶ عدد ساخت و نصب احجام، نور پردازی ۲ دستگاه پل های سواره رو، از اقدامات معاونت خدمات شهری و محیط زیست برشمرد.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 55217