سومین نشست کمیته فنی منطقه ۱۲ برگزار شد

سومین نشست کمیته فنی منطقه ۱۲ ضمن ارزیابی پروژه‌های در دست اجرا برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، در سومین جلسه کمیته فنی در سال جاری با حضور معاونان و جمعی از مدیران ، وضعیت انعقاد قراردادها و میزان پیشرفت پروژه های منطقه ۱۲ در سال ۱۴۰۳ مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این جلسه، شهرام پاشایی معاون برنامه‌ریزی وسرمایه انسانی منطقه ضمن تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های منطقه گفت: اجرای صحیح و کارشناسی شده پروژه‌ها و تعریف آنها منطبق با نیازهای شهروندی گام مهمی در خدمت رسانی به شهروندان و ارتقاء کیفیت خدمات محسوب می شود.

معاون برنامه‌ریزی وسرمایه انسانی منطقه ۱۲گفت: رسیدگی به مشکلات شهروندان و تسریع در رفع آنها از اهم وظایف شهرداری هاست و این مهم تلاش و رسیدگی مداوم را می طلبد.

وی در ادامه گفت: این گونه جلسات و رصد پیشرفت کارها و رفع مشکلات همشهریان به تصمیم سازی و تصمیم گیری های جدید منتهی شده و این امر خود بسیار حائز اهمیت است.

معاون برنامه‌ریزی وسرمایه انسانی منطقه همچنین افزود: از ۸۵ پروژه من شهردارم ۲ در سال ۱۴۰۳ ، ۸ پروژه به اتمام رسیده، ۱۶ پروژه در حال اجرا و ۶۱ پروژه باقی مانده که می بایست تا پایان شهریور همه پروژه های من شهردارم ۲ به اتمام برسد.

وی همچنین با اشاره به ۶۹ پروژه توسعه محله ای از اتمام ۸ پروژه ، در حال اجرای ۱۱ پروژه و باقی مانده ۵۰ عدد پروژه خبر داد وافزود: تعداد پروژه‌ها ی احداثی منطقه ۱۲ نیز ۴۷ مورد است که حوزه معاونت فنی و عمران ، بیشترین فراوانی را در این پروژه ها دارد.

بر پایه این گزارش؛ در این جلسه آخرین وضعیت انعقاد قراردادها، روند پیشرفت هر معاونت در شاخص های ریالی و فیزیکی به تفکیک‌ مورد بررسی قرار گرفت و معاونت‌های برنامه ریزی و سرمایه انسانی، فنی و عمران، حمل و نقل و ترافیک، امور اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری در این جلسه از جزئیات پیشرفت پروژه ها و موانع پیشبرد آن گزارش دادند و در ادامه معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی دستورات لازم جهت رفع مشکلات و پیشرفت سریع پروژه‌ها را صادر کرد.

شایان ذکر است در کمیته نظارت فنی و نظارت بر عملکرد منطقه ۱۲ که به صورت منظم و مستمر برپا می شود، ضمن رصد پیشرفت پروژه ها و برنامه های عملیاتی تصمیم گیری ها، دستورات و صلاحدید های شهردار منطقه ۱۲ پیگیری و اعمال می شود.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 55233

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =