لزوم توجه به کادرسازی انقلابی با بهره گیری از رویداد فرصت‌های شغلی شهرداری تهران

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در بازدید از اولین رویداد معرفی فرصت های شغلی کارکنان شهرداری، بر لزوم توجه به کادرسازی انقلابی با بهره‌گیری از این رویداد تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران، محمدمهدی حسن‌زاده در حاشیه بازدید از این رویداد اظهار داشت:  کارمند مومن انقلابی دارای ویژگی های ممتاز است. فرد متخصص ومتعهد ضمن داشتن علم و توانایی در کارها و امور محوله، تعهد انقلابی و اعتقادی اش سبب دوری از فساد، سلامت کار و روحیه جهادی اش سبب پیشرفت دراقدامات است.

وی افزود: اگر این رویداد به شناسایی چنین ظرفیت هایی و سازماندهی و بکارگیری مطلوب آنها در تحقق مأموریت های مهم شهرداری تهران بیانجامد بسیار ارزشمند است.

حسن زاده با بیان اینکه سازمان بسیج در کنار معاونت منابع انسانی شهرداری تهران می تواند در کمک به شناسایی ظرفیت های رشد وتعالی انقلابی  موثر باشد، تصریح کرد: یکی از خروجی های دیگر این رویداد به دست آوردن آمار و تحلیل ها در نظام جذب و گزینش شهرداری، بازنگری ظرفیت های موجود، نظام مند کردن تخصص های مورد نیاز و برنامه ریزی رشد و تعالی کارکنان در راستای مأموریت های تخصص های مورد نیاز و وضعیت سنجش کارکنان است.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 55234

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =