تحول در ۳ محور منتخب قدیمی‌ترین محلات منطقه ۱۵ با اجرای طرح «الگوی خدمت»

شهردار منطقه ۱۵ در بازدید صبحگاهی از محور خیابان شهید رضایی در ناحیه یک این منطقه، از تحول ۳ محور منتخب قدیمی‌ترین محلات ناحیه یک با اجرای طرح الگوی خدمت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه با همراهی معاونان و مدیران منطقه در بازدید صبحگاهی از محور خیابان شهید رضایی گفت: ۳ محور خیابان شهید رضایی، خیابان ۱۷ شهریور و خیابان شهیدان قاسمی در ناحیه یک، با اجرای طرح الگوی خدمت در حوزه‌های آراستگی محیطی و انضباط شهری تحول محسوس خواهند یافت.
وی اضافه کرد:  همچنین این طرح در ۶ محور منتخب دیگر شامل  ابوذر، شهید ابراهیمی، شهید صالحی مزینانی، بیست متری افسریه، ابومسلم خراسانی  و الوند در سایر نواحی در حال اجراست.
شیری با اشاره به اینکه  طرح "الگوی خدمت " با رویکرد ایجاد محورهای شهری نمونه، تمامی موضوعات ترافیکی، عمرانی و خدمات شهری را در برمی‌گیرد افزود: پیش از اجرای طرح  تمام ابعاد و ایرادات  محورهای منتخب از لحاظ کارکردی و زیبایی بصری شناسایی و اصلاح موارد در دستور کار است.
در همین راستا صبح امروز محمد شیری شهردار منطقه به همراه  هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست، علی روحانی معاون فنی و عمرانی منطقه، علیرضا اسکندری معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، مهدی مالمیر معاون امور اجتماعی و فرهنگی،   شهرداران نواحی یک و دو و روسای ادارات معاونت خدمات شهری از خیابان شهید رضایی به منظور احصای موارد و برآورد حجم عملیات های اجرایی طرح الگوی خدمت بازدید میدانی کردند.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 55255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =