ساخت ۲ هزار واحد مسکونی با همکاری سازمان نوسازی در قالب ۵ پروژه در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ در نشستی صمیمی با خبرنگاران، توضیحاتی درباره آخرین وضعیت پروژه‌های این منطقه ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، امیر شهرابی شهردار منطقه ۱۴، عصر امروز - سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳- در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن ارائه توضیحاتی درباره اقدامات انجام شده در این منطقه، پاسخگوی سوالات آنها بود.

وی در ابتدای این نشست با اشاره به اجرای ایده شهروند خبرنگار افتخاری در این منطقه، گفت: از طریق این طرح، امکان این را ایجاد کردیم که شهروندان منطقه مشکلات را از طریق ادمین ما در اپلیکیشن "بله" به ما برسانند تا نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنیم.

شهرابی افزود: در بحث بودجه نگاه مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳ این بود که یک گام بلندی را در این خصوص برداریم و رشد تقریبی دو برابری بودجه نشان می‌دهد که قرار است کارهای مهمی در شهر انجام شود و بودجه مناطق نیز به طور میانگین رشد ۲.۵ برابری داشته است. طرح الگوی خدمت، طرح ۳۶۰ درجه و طرح تحول بیست گانه که در کنار طرح من شهردارم قرار گرفت به عنوان چاشنی خدمات دهی و طرح ها و برنامه ها معرفی شد.

شهردار منطقه ۱۴ ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده، ۱۱۰ میلیارد تومان در ۵ محور و نقطه مشخص شده در منطقه برای انجام اقدامات لازم در نظر گرفته شده است. در کنار نهضت آسفالت، نهضت ملی مسکن را در ۵ محور داریم ، پروژه ۱۱۰۰ واحدی در خیابان پیروزی داریم و در مجموع ساخت ۲ هزار واحد مسکونی را با همکاری سازمان نوسازی در قالب ۵ پروژه در منطقه دنبال می کنیم.

وی بیان کرد: پروژه فرامنطقه شوشتری را داریم که از مناطق۱۳ و ۱۴ و ۱۵ عبور می کند، فاز اول آن تا آخر امسال تا میدان فدک و پشت ورزشگاه تختی افتتاح شود، منطقه ۱۴ تلاش می‌کند معارضان این پروژه در محدوده منطقه را مرتفع کند. همچنین تقاطع بسیج- محلاتی دیگر پروژه ای است که معارضینی دارد و در حال رفع آن هستیم. علاوه بر این تقاطع امام علی- ده حقی دیگر پروژه ای است که در حال پیگیری هستیم.

شهرابی عنوان کرد: توافق با نهاجا در پایین خیابان پیروزی، مبحث مهمی است که به صورت ۵۰-۵۰ انجام شده و حد جنوبی این محدوده یک وسعت ۲.۵ هکتاری در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد و بخش شمالی آن  به نهاجا داده می شود. کارهای کمیسیون ماده پنج آن انجام و مصوب شده و در مرحله تحویل هستیم که اگر این توافق اجرایی شود تحولی در این محدوه از منطقه را خواهیم داشت.

شهردار منطقه ۱۴ در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان زیباسازی احیای بافت تاریخی دروازه دولاب را خواهیم داشت و در بحث رسیدگی به بازار گل و در حوزه ایمن سازی اقداماتی را پیش می بریم به طوری که بازسازی آن را در برنامه داریم که البته مشکلات حقوق دارد که قبل از اقدام باید برطرف کنیم.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
کد خبر: 55260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =