اعلام نیاز منطقه ۱۰ برای ۲۲ فرصت شغلی در نخستین رویداد فرصت‌های شغلی

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۱۰ گفت: مدیریت شهری منطقه ۱۰ با اعلام نیاز برای ۲۲ فرصت شغلی در حوزه‌های مختلف تلاش کرده کمبود نیروهای متخصص در این مجموعه را جبران کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مسعود خسروی» با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه فرصت‌های شغلی شهرداری تهران در برج میلاد گفت: در رویداد نخستین معرفی فرصت‌های شغلی شهرداری منطقه ۱۰، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران امکانات سامانه‌ جامع منابع انسانی را به بازدیدکنندگان معرفی کرد.
وی افزود: این سامانه به کارکنان و علاقه‌مندان به اشتغال در حوزه‌های مختلف شهرداری تهران، اطلاعات مرتبط با منابع انسانی را ارائه می‌دهد. در این رویداد، بخش‌های مختلف سامانه‌ جامع منابع انسانی شامل کارگزینی مدیران، سلامت، آموزش، رفاه، مدیریت عملکرد و بخش اداری نیز معرفی شدند.
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۱۰ با بیان اینکه این اقدام ارزشمند بهبود در مدیریت منابع انسانی و افزایش شفافیت در فرصت‌های شغلی شهرداری تهران را به همراه دارد، تصریح کرد: مدیریت شهری منطقه ۱۰ با اعلام نیاز برای ۲۲ فرصت شغلی در معاونت‌های اجتماعی و فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمران و شهرسازی و معماری، تلاش کرده از این بستر ایجاد شده، کمبود نیروهای متخصص در این مجموعه را جبران کند.
گفتنی است، در نخستین روز از رویداد معرفی فرصت‌های شغلی شهرداری تهران، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، محمد علی الفت‌پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران و سعید جهانی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از غرفه‌ی شهرداری منطقه ۱۰، بازدید کردند.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 55271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =