۵ آبنما و میدان در منطقه ۱۹ ترمیم و بازسازی می‌شوند

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۱۹ گفت: با توجه به درخواست شهروندان در قالب طرح من شهردارم، اهمیت زیبایی میادین و آبنماها در منظر شهری و تاثیر آن در ایجاد فضایی دلنشین برای شهروندان، ترمیم و بازسازی آبنماها آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی رزم آور با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت خدمات برای شهروندان افزود: در همین راستا برنامه ریزی هایی برای دلپذیرتر کردن فضاهای استراحتگاهی در مکان های عمومی با بازسازی، ترمیم و بازپیرایی آبنماها و میادین در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: به منظور بهبود سیمای بصری و بهسازی المان های شهری، عملیات بازسازی آبنما و میدان بخشنده به که در مرحله خاکریزی قرار دارد به مساحت ۹۰ متر مربع با اقداماتی چون ایجاد سنگ گل در محوطه میدان، احداث پیاده رو، نوپردازی و ... در مرحله اجرا قرار دارد.

به گفته این مسئول عملیات ترمیم آبنمای بوستان های ۲۲ بهمن، باران، بهشت و شقایق پس از اتمام بازسازی میدان بخشنده انجام خواهد شد.

رزم آور تصریح کرد: اجرای کاشی کاری حوضچه،  راه اندازی سیستم هدایت آب، تاسیسات مکانیکی و برقی، رعایت دستورالعمل ایمنی آبنماها، ایجاد چاه ارت، محافظ و نورپردازی ایمن در بازسازی آبنما و میدان ها پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 55297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =