به گزارش شهر و به نقل از روابطعمومی شهرداری منطقه۸؛ این دورههای تخصصی آموزشی با حضور متخصصین روانشناسی در راستای مدیریت بحران در مواقع ضروری وکنترل خشم در حین کار با شرکت ۴۵ نفر از کارکنان منطقه۳ اتوبوسرانی و ۳۰ نفر از رانندگان تاکسیرانی منطقه برگزار شد.
در این دوره آموزشی مباحثی نظیرکنترل خشم و هیجان در جامعه و خانواده، سیستم حمل و نقل کارآمد و پیشگیری کیفری از جرایم و تخلفات رانندگی آموزش داده شد.
براساس این گزارش با توجه به حساسیت و اهمیت کار رانندگان در برخورد روزمره با گروههای مختلف شهروندان، توانمندسازی و توجه به آموزش آنان در نحوه برخورد با چالشها و کنترل هیجان و خشم در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.
انتهای پیام/
نظر شما