۶ هزار متر مربع از عرصه فضای سبز منطقه ۱۹ نشاء کاری شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از کاشت ۶ هزار متر مربع نشاء گل‌های فصلی و زینتی در فضای سبز در راستای طراوت بخشیدن به چهره شهر و افزایش سرانه فضای سبز خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با تأکید بر اهمیت کاشت نشاهای رنگارنگ فصلی در ایجاد جاذبه بصری زیبا در فضای سبز شهری افزود: همزمان با فصل بهار و به ‌منظور توسعه، تنوع و بازپیرایی فضای سبز، انواع گل‌های فصلی در عرصه‌های سبز منطقه کاشته شده است.

وی با تأکید بر اینکه بازبینی و طراحی جدید قطعات با کاشت گونه‌های سازگار با شرایط محیطی خاک، منابع آبی در ایجاد جذابیت‌های بصری و چشم‌نواز شهری موثر است از کاشت ۴ هزار متر مربع نشاء ناز، نسترن در بوستان شریعتی، چهارراه شکوفه، لچکی های پل شهید کاظمی، بلوار میلاد و آبنمای مقابل ساختمان ستادی خبر داد.

نایبی ادامه داد: ۲ هزار نشاء جعفری، واستسپروم، ۱۰۰ اصله درخت و درختچه و طرح فرش گل پرچم مقدس ایران نیز در محوطه ساختمان شهرداری منطقه ۱۹  اجرا شده است.

به گفته این مسئول از آنجایی که کاشت گل‌های فصلی در بهبود منظر شهری و ایجاد محیط شهری مناسب و ارتقای روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان موثر است، شهرداری منطقه ۱۹ تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا شهروندان شاهد شهری زیبا با میدان‌ها و پارک‌های گل‌کاری شده باشند.

انتهای پیام /

۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 55349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =