جمع‌آوری حصار کارگاهی و بازگشایی پیاده‌راه در منطقه ۱۴

شهرداری منطقه ۱۴ از اجرای طرح اصلاح شبکه معابر شهری به منظور تسهیل تردد شهروندان و افزایش انضباط شهری در این بخش از پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر شهرابی با اشاره به اهمیت بازگشایی پیاده رو ها و اصلاح شبکه معابر شهری در تسهیل تردد شهروندان گفت: بر این اساس و در راستای تحقق طرح تحولی بیست‌گانه خدمت علاوه بر پیاده‌روسازی و اصلاح معابر، نسبت به جمع‌آوری حصار کارگاهی و بازگشایی پیاده‌راهی در نواحی ششگانه منطقه اقدام شده است.

کنترل آزادسازی معابر اصلی از مصالح ساختمانی، جمع آوری حصار کارگاهی بعد از اتمام عملیات ساختمانی، نظارت دقیق و مستمر بر املاک در حال ساخت از طریق نواحی ششگانه، حذف حصار معارض، ساماندهی حصار کارگاهی و رنگ آمیزی یکپارچه در جهت بهبود سیما، منظر شهری و الزام نصب لفاف کارگاهی و حفاظ جان پناه جهت جلوگیری از ریزش احتمالی مصالح ساختمانی، از جمله اقدامات صورت گرفته است که به گفته شهرابی برای رفاه و رضایت شهروندان شهرابی انجام شد.

وی با اشاره به اجرای طرح کوچه به کوچه رفع سد معبر مصالح ساختمانی، ساماندهی حصارکارگاهی و حذف زوائد بصری دربسیاری از خیابان ها و معابر محلات چون شمال به جنوب کندرو امام علی(ع)، پیروزی، بیدهندی، پاسدارگمنام، نبی اکرم(ص)، فرشته آزادی، نجارمحمودی، لرستان، افراسیابی، پرستار، سعیدی، هفده شهریور و... یاداور شد:

این فعالیت ها به طور روزانه توسط همکاران با گشت زنی در کوچه ها کنترل و در صورت مشاهده تخلف وسد معبر سریعاً موضوع پیگیری و آزادسازی معابر به منظور تسهیل تردد به دور از هرگونه بی نظمی و شلوغی از اولویت های فعالیت های حوزه شهری منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/

۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 55350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =