برگزاری نشست صمیمانه مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا(س) و شهردار منطقه ۵ با شهروندان در مسجد حضرت ولی‌الله الاعظم(عج)

نشست صمیمانه مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا(س) و شهردار منطقه ۵ با شهروندان در مسجد حضرت ولی‌الله الاعظم(عج) جنت‌آباد مرکزی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت‌زهرا(س)، نشست صمیمی جواد تاجیک مدیرعامل و حسین زیار معاون عروجیان سازمان بهشت زهرا(س) به همراه داوود گودرزی شهردار و برخی معاونین شهرداری منطقه ۵ چهارشنبه ۹ خرداد بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ولی‌الله الاعظم(عج) واقع در جنت‌آباد مرکزی برگزار شد.

ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته برای توسعه آرامستان‌ها، بهسازی مزار مطهر شهدا، اجرای الگوی جدید و ابتکاری آماده‌سازی قبور، ارتقاء امنیت و حفاظت فیزیکی آرامستان بهشت‌ زهرا(س) و همچنین ملزم بودن این سازمان به ارائه خدمات عمومی به شهروندان و خانواده‌های معزی بر اساس قیمت‌های مصوب شورای شهر تهران، سرفصل‌های اظهارات مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در این نشست بود که حین آن ضمن پاسخگویی به سوالات نمازگزاران، مسائل مربوطه تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.

در این رویداد مدیرعامل و معاون عروجیان سازمان بهشت زهرا(س) به همراه شهردار و برخی معاونین منطقه ۵ به صورت بی‌واسطه و رودرو ضمن گفتگو و بررسی درخواست‌ها و مطالبات شهروندان دستورات لازم را جهت پیگیری و رفع آن‌ها صادر کردند.

انتهای پیام/

۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
کد خبر: 55380

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =