برپایی پردیس فرهنگی و اجتماعی بسیج شهرداری منطقه ۱۹ در حرم مطهر امام راحل

همزمان با سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی پردیس فرهنگی و اجتماعی همراه با موکب علی ابن موسی الرضا (ع) به همت بسیج شهرداری منطقه ۱۹ در بهشت زهرا (س) طی روزهای سیزدهم و چهاردهم خرداد برپا می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی نبی لو فرمانده بسیج منطقه افزود: همه ساله با نزدیک شدن به ایام ارتحال ملکوتی بنیان گذار انقلاب اسلامی دلدادگان امام خمینی (ره) در سراسر کشور به شوق زیارت و تجدید میثاق با آرمان های امام وعده های صادق و رهبر فرزانه انقلاب به بهشت زهرا (س) رهسپار می شوند.
نبی لو بیان کرد: بسیج شهرداری منطقه به عنوان مجری درکنار مناطق ۱ و ۱۷  و معین این حوزه و در راستای خدمت رسانی به زائران دو موکب پذیرایی خواهران و برادران و غرفه راهنمای زائر را همراه با استیج برنامه های فرهنگی، تبلیغی و رفاهی با اجرای گروه هنری، سرود و مداحی در پردیس شماره یک بعد از درب ورودی اصلی ابتدای بلوار شهدا برپا می کند.
وی ادامه داد: به منظور خدمت رسانی به سالمندان، جانبازان تیم های عملیات و گردان های حوزه بسیج منطقه حضور خواهند داشت.
همچنین به منظور افزایش خدمات رفاهی غرفه های مادر و کودک، مهدکودک و ایستگاه تندرستی برای این روز پیش بینی شده است.
براساس این گزارش بسیج شهرداری منطقه ۱۹، ۱۰ هزار کیک و آبمیوه، آب معدنی، ۳ هزار صبحانه، چای، شربت و ... را برای پذیرایی از زائران امام وعده‌های صادق مهیا می کند.

انتهای پیام /

۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
کد خبر: 55392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =