به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ ، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه بر ضرورت توسعه امکانات و زیرساختهای ورزشی ، فضاهای ورزشی ، ایستگاه های ورزش تندرستی و شهروندی برای شهروندان تاکید کرد.
وی با اشاره با برنامه ریزی و مدیریت شهری مطلوب در منطقه ، ورزش شهروندی را عامل مؤثری در کلان شهر تهران برای رسیدن به توسعه پایدار نامید و افزود : بیش از ۳۳ ایستگاه تندرستی در منطقه با حضور بانوان و ۹ ایستگاه تندرستی ویژه آقایان در حال ترویج ورزش های همگانی در بوستان ها مشغول به فعالیت هستند ، تا شهروندان به واسطه حضور قهرمانان ورزشی و مربیان برای حفظ و ارتقای سلامتی خود به ورزشهای همگانی بپردازند و افراد در نزدیک ترین ایستگاه های ورزش و تندرستی به جمع ورزشکاران بپیوندند.
انتهای پیام/
نظر شما