دانش آموزان مدارس منطقه ۱۹ از کارگاه‌های آموزشی مبانی HSE شهروندی بهره‌مند می‌شوند

کارگاه‌های آموزشی مبانی HSE شهروندی به منظور اطلاع‌رسانی، افزایش آگاهی و کاهش آسیب‌های ویژه دانش‌آموزان در مدارس منطقه ۱۹ برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمود تقی زاده مدیر HSE  منطقه افزود: در راستای اجرای مدیریت HSE شهروندی و ارتقاء فرهنگ سلامت، ایمنی و محیط زیست، کارگاه های آموزشی به منظور افزایش آگاهی، شناخت بهتر ریسک‌های محیط، پیرامون زندگی شهری، محل تحصیل و راهکارهای پیشگیری از آنها برگزار می شود.

تقی زاده با تأکید بر ضرورت آموزش دستورالعمل‌های HSE برای شهروندان بیان کرد: دوره‌های ایمنی، سلامت و محیط زیست تاکنون  در ۱۰ مدرسه ویژه دانش‌آموزان و کادر آموزشی برگزار و این کارگاه ها در سایر مراکز آموزشی تداوم خواهد داشت.

به گفته مدیر HSE منطقه آشنایی با عدم انطباق ها و رفع آنها، آموزش انواع حریق و خاموش کننده ها، توجه به ایمنی در محیط پارک و زمین های بازی، عبور و مرور در خیابان های اصلی و فرعی و آشنایی با تابلو های ایمنی از مباحث آموزشی مبانی HSE شهروندی است.

تقی زاده یادآور شد: با توجه به اینکه آموزش‌های ایمنی، سلامت و بهداشت تاکنون با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان و کادر آموزشی  روبرو شده است برگزاری این کارگاه ها در سراهای محلات، مساجد و... در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام /

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 55469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =