برگزاری نشست تخصصی سلامت، ایمنی و محیط زیست(HSE) منطقه ۹

شهردار منطقه ۹ از برگزاری نشست تخصصی سلامت، ایمنی و محیط زیست(HSE) با حضور مدیران عامل شرکت‌های پیمانکاری، ناظرین پیمان‌ها، رابطین و کارشناسان HSE نواحی و پیمانکاران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: در این نشست، ضمن تشریح نظام نامه مدیریت یکپارچه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شهردای تهران، در خصوص روند پیش ارزیابی صلاحیت ایمنی پیمانکاران متقاضی شرکت در مناقصات و  نحوه تدوین HSE PLAN ها و سایر اقدامات مربوط به HSE  پیمانکاران نیز توضیحاتی ارائه شد.
وی افزود: در این نشست به مباحثی از جمله انتخاب و معرفی کارشناسان واجد شرایط، تاکید بر نظارت و بازرسی مستمر پیمانکاران و ناظرین به فعالیت کارگران و برخورد با تخلفات احتمالی آنها، رعایت الزامات  سلامت، ایمنی و محیط زیست در پروژه های پیمانکاری و آموزش به پرسنل شرکت های پیمانکاری تاکید شد.
مرتضوی عنوان کرد: همچنین شناسایی موارد عدم انطباق با الزامات HSE در حوزه کاری و ارائه گزارش‌های صحیح از موارد رفع شده به اداره HSE، مدیریت واکنش در شرایط اضطراری و به حداقل رساندن پیامدهای نامطلوب از دیگر موارد مطرح شده بود.
شهردار منطقه ۹ یادآور شد: این نشست با هدف، تشکیل کارگروه تخصصی HSE  در راستای ایجاد شرایط ایمن و محیطی مناسب برای فعالیت‌های موجود  برگزار شد تا بتوان امکان وقوع رویدادهای آسیب رسان در محیط‌های کاری را حذف  و یا به حداقل رساند.
این مدیر ارشد شهری در منطقه ۹ در خاتمه تاکید کرد: می توان در راستای ارتقاء ایمنی شهروندان، کارکنان پیمانکاران و بهره برداران از طریق  آموزش فرهنگ HSE در حوزه شهروندی در اماکن عمومی همچون بوستان‌ها، مساجد و مدارس اقدام کرد و از این طریق در جهت بهبود شرایط سلامت، ایمنی و محیط زیست در سطح شهر قدم برداشت.

انتهای پیام/

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 55470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =