نظارت مستقیم شهردار منطقه ۷ بر اقدامات صورت گرفته در آماده‌سازی محل برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

شهردار منطقه ۷ به همراه جمعی از معاونین و مدیران خود با حضور در حرم حضرت امام خمینی (ره) بر اقدامات اجرا شده از سوی این منطقه به منظور آماده‌سازی محل برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال این امام فرزانه نظارت کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در حاشیه این بازدید نصراله آبادیان شهردار منطقه با تاکید بر اجرای اقدامات ویژه در آستانه گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: بازپیرایی فضاهای سبز، واکاوی، علف کشی روزانه، رفت و روب، جمع آوری خاک و نخاله، نصب و تخلیه مخازن زباله و ساماندهی المان های شهری در این پهنه تنها بخشی از فعالیت هایی است که از سوی این منطقه در حال اجراست.

آبادیان با اشاره به اینکه منطقه ۷ با مناطق ۸ و ۲۱ در پردیس شماره ۳ واقع در ضلع شرقی از جلوی ایستگاه مترو ۵۰۰ متر به سمت حرم، به شهروندان خدمت رسانی خواهند کرد، گفت: نیروهای شهرداری منطقه ۷ از ابتدای این ماه مشغول نظافت و پاکسازی محدوده محوله به منطقه هفت هستند و به صورت شبانه روزی این محدوده را رفت و روب می کنند.

وی یادآور شد: این محدوده در حدود ۹ هکتار بوده و خادمان منطقه هفت با استفاده از دستگاه کامیون حمل زباله، دستگاه حمل آب برای آبیاری فضای سبز و نیز ماشین آلات رفت و روب در حال خدمات رسانی در این مجموعه هستند.

شهردار منطقه ۷ در پایان تاکید کرد: امیدواریم با فعالیت های انجام شده در سال جاری همچون سنوات گذشته بتوانیم میزبانی شایسته ای برای زائران در روز ارتحال داشته باشیم.

انتهای پیام/

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 55484

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =