تشریح اقدامات شهرداری منطقه ۱۰ ویژه مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام(ره)

شهردار منطقه ۱۰ از عملیات آماده سازی محیطی ضلع شرقی حرم مطهر برای میزبانی از زائران سی ‌و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با اشاره به عملیات آماده سازی پهنه تحویلی منطقه برای میزبانی شایسته از زائران سی و پنجمین سالروز ارتحال معمار و بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: تیم‌های اجرایی در دو پهنه خدمات شهری و اجتماعی- فرهنگی در بازه زمانی قبل، حین و بعد از مراسم سالگرد ارتحال در پهنه شرقی حرم مطهر در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: طبق تقسیم کار صورت گرفته میان مناطق و سایر مراکز تابعه شهرداری، پهنه تحویلی منطقه ۱۰ در حرم مطهر به منظور فراهم‌سازی بستر مناسب برای حضور زائران حرم مطهر و ارائه خدمات بهینه، عملیات پاکسازی پهنه تحویلی منطقه در بخش‌های مختلف خدمات شهری منطقه از سوم خرداد آغاز شده و  تا ۱۴ خرداد و پایان مراسم ارتحال ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: پس از مناسب سازی، زیباسازی و پاکسازی توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست، پردیس فرهنگی هنری توسط همکاران ما در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه برپا می‌شود.

اخ‌الصنایع اظهار کرد: با توجه به اهمیت نگهداشت محیط داخلی و پیرامونی حرم مطهر امام خمینی(ره) پاکسازی روزانه این محدوده با استفاده از ظرفیت‌های حوزه خدمات شهری و فضای سبز با بهره‌گیری از نیروهای پاکبان و باغبان و به کارگیری ماشین آلات مکانیزه عملیات رفت و روب معابر، کند و کوب فضای سبز و حذف علف‌های هرز در حال انجام است.

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به اقدامات فرهنگی در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد گفت: از اقدامات و غرفه‌های پردیس فرهنگی می‌توان به برپایی غرفه‌های مسابقه فرهنگی، خلاقیت و سرگرمی، نقاشی کودک، میز شن، مادر و کودک و همچنین ویژه برنامه‌های استیجی و موکب پذیرایی و ارائه خدمات به زائران اشاره کرد.

انتهای پیام/

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶
کد خبر: 55509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =