گزارش حسابرسی سازمان ورزش شهرداری تهران تأیید شد

همزمان با دویست و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، گزارش حسابرسی سازمان ورزش شهرداری تهران برای سال های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مورد بررسی قرار گرفت و با حداکثر آراء موافق تأیید شد.

به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و یکمین جلسه شورا و در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان ورزش شهرداری تهران برای سال های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با بیان اینکه بخشی از بندهای این گزارش به تصمیمات شهردار و شهرداری تهران برمی گردد، اظهار کرد: اساسنامه هایی که در شورا تصویب و در وزارت کشور تأیید می شود، باید توسط سازمان ها مورد توجه قرار بگیرد. در این سازمان عمل بر خلاف اساسنامه در چند بخش دیده می شود.

وی با بیان اینکه ساختار این سازمان ضعیف است و باید برای رفع مشکلات آن اقدام شود، خاطرنشان کرد: شهرداری تهران موظف است ظرف مدت یک ماه نسبت به تعیین تکلیف نهایی وضعیت عملکرد مالیات بر ارزش افزوده، رعایت اساسنامه، رفع زیان انباشته برای جلوگیری از انحلال سازمان، ارائه گزارش آخرین پیگیری ها برای رفع دعاوی حقوقی، تعیین تکلیف مطالبات و حساب های پرداختنی و اقلام راکد اقدام کند.

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه بخش هایی از تعیین تکلیف مالیاتی صورت گرفته است، تصریح کرد: ۱۴ مجموعه ورزشی زیر نظر سازمان نزدیک به یک سال و نیم تعیین تکلیف نشده بود که در این ایام دنبال شد.

وی ادامه داد: یک سری اقلام وارد انبار شده بود و چون پذیرفته نشد عودت داده شد که اقلام با کیفیت بالاتری جایگزین شود.

به گزارش شهر گزارش حسابرسی سازمان ورزش شهرداری تهران برای سال های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مورد بررسی قرار گرفت و با حداکثر آراء موافق تأیید شد.

انتهای پیام/

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 55535

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =