پاکیزگی و نگهداشت محیط پیرامونی و آمادگی برای راه‌اندازی پردیس فرهنگی

شهردار منطقه ۱۱ از اقدامات این منطقه در حوزه‌های خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک و اجتماعی و فرهنگی برای هرچه باشکوه‌تر برگزارشدن مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام در محل مرقد مطهر ایشان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ۱۴ خرداد، فرارسیدن سی‌وپنجمین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) بیان کرد: با توجه به حضور پرشور مردم سراسر کشور در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در حرم حضرت امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، این منطقه طبق مصوبات شهرداری تهران در مورد حفظ و نگهداشت محیط پیرامونی حرم اقدامات لازم را به انجام رسانده است.

وی افزود: نظر به اهمیت نگهداشت محیط پیرامونی حرم مطهر به منظور میزبانی از زائران و برای خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره)، اداره خدمات شهری منطقه نسبت به استمرار اعزام روزانه ۱۵ نفر نیروی کارگری، ماشین‌آلات تخصصی از قبیل فان، واترجت، تانکر آب، جاروب و ارائه خدمات در پهنه تحویلی اعم از جمع‌آوری خاک و نخاله، جمع‌آوری زباله، تخلیه مخازن، رفت و روب و شست‌وشوی محدوده، شست‌وشوی المان‌ها، شست‌وشوی جداول، نیوجرسی‌ها و گاردریل‌ها و... به صورت روزانه اقدام شده است.

شهردار منطقه ۱۱ همچنین از برپایی پردیس‌های فرهنگی خبر داد و گفت: این پردیس‌ها نیز با شعار «امام وعده‌های صادق» در روز ۱۴ خرداد میزبان شهروندان خواهند بود.

انتهای پیام/

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 55567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =