ثبت ۷۵ هزار مترمربع از بافت غیرمسکونی منطقه ۱۶ در راستای افزایش درآمدهای پایدارشهری

احصا و ثبت ۷۵هزار مترمربع بافت غیرمسکونی مربوط به بیمارستان های سطح منطقه۱۶ به منظور حفظ منافع شهرداری تهران، افزایش درآمدهای پایدارشهری و جلوگیری از تضییع حقوق شهر و شهروندان صورت گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ ، این مهم در راستای سیاستهای ابلاغی از سوی اداره کل تشخیص و وصول درآمد و همچنین بروز رسانی سامانه درآمد املاک در منطقه انجام شد.

سید مهدی واسعی رییس اداره درآمد منطقه ضمن بازدید و شناسایی بیمارستانهای سطح منطقه در این باره گفت : بر این اساس با حضور حسینی مسئول فنی و ممیزی اداره کل درآمد ، بیمارستانهای حضرت امیرالمومنین(ع) ، مفرح ، آیت اله کاشانی و درمانگاه بعثت مورد بازدید و اصلاح قرارگرفت و مساحت ۷۵ هزار متر مربع بر روی سامانه ثبت و فعال گردید . وهمچنین لازم به ذکر می باشد که  مبالغ صحیح بدهی عوارض پایدار مشخص و اقدامات در جهت وصول با مسئولین بیمارستانهای مذکور در حال انجام می باشد.

واسعی با اشاره به اینکه توسعه پایدار شهری در قالب نگرش فرایند محور، برنامه های متعدد اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی و کالبدی را در فضاهای شهری دربرگرفته گفت : بمنظور اجرای این مهم، شناســایی و طراحی درآمدهای پایدار به عنوان پشتوانه جهت تحقق برنامه های توسعه شهری، امری ضروری قلمداد می شود .

رییس اداره درآمد با یادآوری محقق شدن این مهم در منطقه۱۶ گفت: وصولی عوارض پایدار صرف عمران، آبادانی، نگهداشت محلات و شهر می شود ، اجرای عوارض پایدار ، در ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان و مناسب سازی کالبدی و زیرساختی منطقه اثر بخش است.

انتهای پیام/

۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 55648

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =