بهسازی و عملیات آسفالت‌ریزی در معابر روستاهای حریم منطقه ۲۲

معاون فنی و عمران منطقه ۲۲ از اجرای عملیات مرمت، بهسازی و آسفالت‌ریزی در مسیرهای منتهی به روستای وردیج در حریم منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، رضا ایرانشاهی از اجرای عملیات آسفالت ریزی، بهسازی و مرمت محورها در حریم منطقه با همکاری نواحی منطقه خبر داد و گفت: با توجه به گستردگی ۱۸۷ کیلومتری حریم نسبت به محدوده منطقه، قرار گرفتن ۸ روستا در حریم شمال غرب تهران و همچنین صعب‌العبور بودن برخی مسیرها بهسازی و اجرای فعالیت‌های عمرانی در حریم از جمله برنامه های مهم مدیریت شهری منطقه است.

وی در ادامه با بیان اهداف طرح اظهار کرد: با توجه به پتانسیل بالای روستاهای حریم منطقه ۲۲ در بخش گردشگری و جذب توریست، عملیات بهسازی محورهای مواصلاتی روستاهای حریم به منظور ارتقاء فرهنگ گردشگری شهروندان تهران ، آشنایی بیشتر با جاذبه‌ها و ظرفیت‌های منطقه۲۲، شناساندن ظرفیت‌ها، توانمندیها و قابلیت های روستاهای واقع در حریم که دارای پتانسیل و منابع غنی جهت توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه می‌باشند را در دستور کار قرار گرفته است.

ایرانشاهی یادآور شد: عملیات روکش آسفالت در تناژ ۱۵/۲۱۰ در بزرگراه شهید خرازی ورودی روستای وردیج و با همکاری شهرداری ناحیه ۳ منطقه اجرا شد.

انتهای پیام/

۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 55652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =