اعطای اولین گواهی مدیریت سبز به منطقه برق مولوی در منطقه۱۳

اعطای گواهی مدیریت سبز در حوزه پسماند منطقه۱۳ شهردار منطقه۱۳ از اجرای طرح مدیریت سبز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره مدیریت پسماند منطقه خبر داد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه۱۳ در خصوص روند اعطای گواهی مدیریت سبز در حوزه پسماند گفت: پیرو آئین نامه اجرایی بند (ز) ماده (۳۸) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵، کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف به اخذ گواهی مدیریت سبز از سازمان محیط زیست هستند که در این راستا، مدیریت شهری منطقه همکاری های لازم را برای بررسی و ارزیابی شاخصه های محیط زیستی جهت اعطای گواهینامه مدیریت سبز انجام می دهند.


وی با بیان اینکه منطقه برق مولوی به عنوان نخستین دریافت کننده گواهی مدیریت سبز در سطح منطقه می‌باشد، افزود: در این راستا، جلسه آموزشی و ممیزی جهت اعطای گواهی مدیریت سبز  به اداره برق مولوی با حضور شهردارناحیه و روسای ادارات مدیریت پسماند و محیط زیست و مدیران اداره برق مولوی برگزار شده است.


شهردارمنطقه ۱۳ اظهار داشت: مدیریت سبز بر اساس شاخص مصرف انرژی، مصرف آب، مدیریت پسماند و سایر شاخص‌های محیط زیستی و با هدف بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش آلاینده‌ها در دستگاه های اجرایی عملیاتی می شود.

انتهای پیام/

۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 55666

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =