رفع خلاف ۳۵ طبقه و بیش از ۹ هزار متر مربع از ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از رفع خلاف بیش از ۹ هزار متر مربع و ۳۵ طبقه مازاد طی دو ماه اخیر در ناحیه سه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور افزود: در راستای صیانت از حقوق شهر و شهروندان در اراضی ناحیه سه در مقابل تصرف سودجویان طی دو ماه اخیر ۹ هزار و ۷۲ متر مربع ساخت و ساز غیر مجاز رفع خلاف شد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای دستور مقام قضائی، ۱۰۹ مورد رفع خلاف از نما، درب ورودی، کرکره و داربست غیر مجاز انجام شد.

اخگر پور با اشاره به اینکه اغلب تصرفات به صورت غیرقانونی و بدون مجوز در اراضی متعلق به موقوفات و بی دفاع شهری انجام می شود بیان کرد: بی‌شک مشارکت شهروندان در تحقق شهری‌ منظم و منسجم مطابق با قوانین شهرسازی، اجتناب‌ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز  مراتب را به شهرداری منطقه اطلاع دهند و ما را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ بیان کرد: طی چندین عملیات مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز نسبت به جلوگیری از ۷۰ مورد ادامه عملیات ساخت و ساز و جمع آوری ابزار، ۳۵ طبقه رفع خلاف، ۳ مورد چهار دیواری، ۱۱ قطعه سوله، ۵ باب تجاری در شهرک های سید احمد خمینی، گلها، شهرک احمدیه، کدخدایی و ... اقدام شد.

براساس این گزارش طی این اقدامات علاوه بر حضور مدیران شهری، نیروهای شهربان و معبربان، یگان حفاظت از  تجهیزاتی چون لودر، کامیون، بابکت استفاده شد.

انتهای پیام /

۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
کد خبر: 55696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =