نشست شورای بسیج منطقه ۶ برگزار شد

فرمانده حوزه بسیج شهید ابراهیم هادی شهرداری منطقه۶ در نشست شورای بسیج این منطقه خدمت به خلق و رضایت خداوند را از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیج عنوان کرد و گفت: بسیجی بدون انتظار برای خدمت به مردم وارد میدان می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛  محمد حسن شاهچراغی فرمانده حوزه بسیج شهرداری منطقه، در اولین نشست با اعضا شورای بسیج این منطقه، با اشاره به اهداف بسیج شهرداری تهران اظهار کرد: هدف افرادی که در بسیج حضور پیدا می‌کنند خدمت به مردم است و طول مدت آن نیز اثری بر کیفیت خدمت ندارد.

فرمانده حوزه بسیج شهرداری منطقه۶، در این جلسه گفت: هرجا خیر و برکتی از رضایمندی شهروندان وجود دارد، روحیه ایثارگری و جهادی از حضور بسیج و فرهنگ بسیجی است.

مسئول بسیج منطقه مرکزی شهر تهران، در این دیدار با بیان اینکه بسیج در همه صحنه ها بالاترین تاثیرگذاری را دارد عنوان کرد: برخورداری از تفکر بسیجی، فرایند خدمت به مردم را آسان می‌کند به طوری که هر جا فرهنگ بسیج وجود دارد، مشکلات نیز کمتر است.

بر اساس این گزارش، در پایان این نشست پس از ارائه گزارشات اعضای شورای بسیج شهرداری منطقه در حوزه های مربوطه، فرمانده حوزه بسیج شهید ابراهیم هادی منطقه۶، ضمن تسلیت ایام شهادت خادمین ملت، گزارشی از اقدامات و عملکرد حوزه شهید هادی را عنوان و ضمن ابلاغ برنامه های مراسم ارتحال امام (ره) و ویژه برنامه طرح نشاط و تعالی نسبت به حضور و فعالیت خواهران و برادران بسیجی در مراسم ملی و مذهبی تاکید کرد.
میزبانی بسیجیان شهرداری منطقه۶ از زائرین مراسم ارتحال امام خمینی

در سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، بسیجیان شهرداری منطقه ۶، همپای دیگر مناطق و بخش های شهرداری تهران پذیرای زائرین امام راحل خواهد بود.

همچنین با برپایی پردیس فرهنگی ضمن اجرای برنامه های مذهبی، فرهنگی وهنری همچون برپایی غرفه مهدکودک، سلامت(تست قند خون و فشار خون و دیابت)، مشاور پزشکی، غرفه راهنمایی زائر در خدمت زائرین می باشد و بسته های تهیه شده توسط خواهران و برادران حاضر در مراسم پذیرایی به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
کد خبر: 55728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =