اجرای فاز دوم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در سطح منطقه ۱۶

فاز دوم طرح ساماندهی و جمع‌آوری افراد آسیب دیده و در معرض آسیب در کلونی‌های آسیب سطح محلات در منطقه ۱۶ همچنان در حال اجرا است .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ ، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با بیان این که آسیب‌های اجتماعی از آن دست پدیده‌هایی هستند که باید به طور مرتب رصد شوند و به طور میدانی مورد بررسی قرار بگیرند، گفت: با رصد همیشگی و مستمر آسیب‌ها در کلونی‌های آسیب خیز می‌توان نبض این مسائل را در دست گرفت و متوجه شد که چالش‌ها بیشتر در کدام بخش خودنمایی می‌کنند و در کدام قسمت‌ها باید کار عمیق‌تری صورت بگیرد. بحث ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از مطالبات جدی شهروندان پایتخت است و بر همین اساس یکی از اولویت‌های مدیریت شهری در سال جاری حول این محور خدمت قرار گرفته است.

سالاری پور با اشاره به استمرار اجرای فاز دوم ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در پنج محور ساماندهی کودکان‌کار، متکدیان،کارتن خواب‌ها، زباله‌گردها و معتادان متجاهر در دو شیفت کاری افزود: از زمان آغاز اجرای فاز دوم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۶، اکیپ‌های اجرایی به صورت شبانه روزی و مستمر در سطح محلات در حال گشت‌زنی، تا ضمن شناسایی کلونی‌ها (خانه های پلاک قرمز)، معتادین متجاهر، زباله گرد ها، کودکان کار، متکدیان و کارتن خواب ها نسبت به پاکسازی آسیب‌های مذکور اقدامات لازم را انجام دهند ؛ کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه قابل لمس بوده است و رضایت شهروندی را در پی داشته است.

شهردار منطقه ۱۶ تأکید کرد: طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی مطابق با ضوابط قانونی و با پیگیری اداره آسیب های منطقه، نظارت شهرداران نواحی، استقرار و فعالیت اکیپ‌های اجرایی در محلات با حفظ کرامت انسانی در حال اجرا است.

انتهای پیام/

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 55755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =