«وقتی خرداد به نیمه رسید»؛ در دهمین دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران

دهمین دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران (بچه کتابخون‌ها) با عنوان «وقتی خرداد به نیمه رسید؛ با مطالعه رمان‌های مرتبط به قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ به میزبانی کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ دهمین دورهمی کتاب، از ۱۹ تا ۲۴ خردادماه با حضور نوجوانان کتابخوان عضو باشگاه کتابخوانی برگزار می‌شود. 
این دورهمی با هدف مطالعه آثار ادبی مرتبط با وقایع تاریخی نیمه خرداد ۱۳۴۲ و آشنایی نوجوانان کتابخوان فرهنگسراها برگزار می‌شود.

در این نشست مطالعه‌ی رمان‌های «موهای تو خانه ماهی هاست» و «یحیی و یاکریم» نوشته‌ی محمدرضا شرفی خبوشان برای جمع‌خوانی توسط مدیریت امور کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری پیشنهاد شده است.

تا کنون ۹ دورهمی با عناوین «تو شبیه کدوم کتابی؟!، گل‌پر، قهرمانت تو کدوم کتابه؟، کتاب‌ها سکوت را شکستند، قصه خیابان‌های ۵۷، قصه‌هایی برای انسان شدن و چالش ۰۲ کتاب برگزیده سال ۱۴۰۲، نقشه‌ت برای نمایشگاه کتاب چیه؟!، پاتوق بچه‌کتابخون‌ها» برگزار شده و در هر نشست بیش از ۶۰۰ نوجوان کتابخوان در مناسبت‌های فرهنگی گوناگون به مطالعه کتاب‌های مرتبط با آن مناسبت پرداخته‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به farhangsara.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 55756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =