نصب تجهیزات ایمنی ترافیک در بزرگراه‌های شهید دوران و یاسینی

با هدف ارتقای ایمنی تردد در شبکه بزرگراهی، نصب و مرمت تجهیزات ایمنی ترافیکی در بزرگراه‌های شهید دوران و شهید یاسینی انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد شاهانی، شهردار ناحیه ۴ منطقه با اشاره به نصب و مرمت تجهیزات حوزه ایمنی ترافیک در شریان‌های اصلی و بزرگراهی این ناحیه گفت: بر اساس مطالعات صورت‌گرفته و بازدیدهای میدانی کارشناسان حوزه حمل و نقل ترافیک ناحیه۴، تابلو خطر نما، موانع ارتجاعی در بزرگراه های شهید یاسینی و شهید دوران، خیابان شهید سرمدیان و خیابان سعدی مرمت و نصب شد.

وی افزود: در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، پاکیزگی و نظافت سطح ناحیه، عملیات لایروبی و پاکسازی رفیوژ میانی اتوبان شهید یاسینی توسط عوامل اجرایی اداره خدمات شهری انجام شده است.

شهردار ناحیه۴ منطقه۱۳ اظهار داشت: به منظور سلامت و بهداشت شهر و شهروندان طبق برنامه ریزی مشخص مخازن و زیرمخزنی‌های زباله موجود در ناحیه شستشو و گندزدایی می شوند.

وی یادآور شد: عملیات آسفالت معابر توسط شهرداری این ناحیه بر اساس اولویت‌بندی در حال انجام است و ترمیم، اصلاح و اجرای روکش آسفالت همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
کد خبر: 55782

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =