بهسازی و تجهیز بیش از ۴ هزارمترمربع زمین های ورزشی منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از تجهیز، مرمت و بهسازی زمین‌ها و فضاهای ورزشی محلات این منطقه در راستای بهبود و افزایش سرانه ورزشی برای استفاده شهروندان و به‌ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر شهرابی ضمن تاکید بر ضرورت توسعه زیر ساخت‌ها و افزایش سرانه های ورزشی گفت: در این راستا و به منظور تقویت زیر ساخت های ورزشی این بخش از پایتخت، تحقق ۱۰۰ درصدی تجهیز و بهسازی زمین های ورزشی نسبت به سال گذشته صورت گرفته است.

شهرابی با اشاره به مرمت، بهسازی و آماده سازی زمین چمن ورزشی گل‌پیرا و سمیه واقع در نواحی دو و پنج منطقه افزود: این فضاها به متراژ بیش از ۴ هزار مترمربع بهسازی و نوسازی و در اختیار کودکان و نوجوانان بخش مرکزی و جنوبی منطقه قرار گرفت.

شهرابی در ادامه با بیان اینکه ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان به ورزش کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: به منظور رسیدگی به وضعیت فضاهای ورزشی و ایجاد شرایط مناسب جهت بهبود کیفیت فعالیت های ورزشی کودکان و نوجوانان، ایجاد زمین های چمن ورزشی بیشترهمچنین مرمت، اصلاح وبهسازی زمین چمن ها و فضاهای بازی در اختیار در محلات انجام می شود.

انتهای پیام/

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
کد خبر: 55788

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =