گزارش حسابرسی سازمان بهشت زهرا برای سال های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تأیید شد

همزمان با دویست و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، گزارش حسابرسی سازمان بهشت زهرا برای سال های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با ۱۵ رأی موافق تأیید شد.

به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و دومین جلسه شورا و در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان بهشت زهرا برای سال های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با بیان اینکه این سازمان معاف از مالیات است اما از سال ۱۳۹۵ به بعد سازمان امور مالیاتی سازمان بهشت زهرا را مکلف به پرداخت مالیات کرده است، اظهار کرد: با توجه به این موضوع باید پیگیری های لازم جهت تعیین تکلیف مالیات صورت بگیرد.

محمد جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) نیز با بیان اینکه با برگزاری جلسات سازمان رعایت مفاد اساسنامه عملی شده است، گفت: نگاه متفاوتی به بهشت زهرا وجود داشت و درخواست داشتیم این نگاه اصلاح شود و سازمان از یک مجموعه اقتصادی و درآمدی به خدماتی تغییر یافت. ارائه خدمات و درآمد تنها بر اساس فروش قبر است.

وی همچنین تصریح کرد: بدهی های شهرداری تهران به سازمان بهشت زهرا رفت و برگشت های زیادی داشته و ۳۸۰ میلیارد تومان بدهی ثبت شده که معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری قول پرداخت آن را داده است.

گفتنی است  گزارش حسابرسی سازمان بهشت زهرا برای سال های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با ۱۵ رأی موافق تأیید شد.

انتهای پیام/

۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 55836

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =