برگزاری کارگاه شیرینی‌پزی با کودک و جشنواره غذای سالم در منطقه۱۳

با مشارکت کانون مادرانه، کارگاه‌های شیرینی‌پزی با کودک در محلات منتخب برگزار و تعدادی از شهروندان نیز در قالب جشنواره سالم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با بیان اینکه آشپزی با کودکان یک فرصت عالی در خانواده و سرگرم کننده است، گفت: یکی از مهم ترین فواید آشپزی پدر و مادر با کودک لذت از کنار هم بودن و همچنین بنا نهادن احساس همدلی  و همکاری  و درک متقابل در کودکان است که در این راستا، کارگاه هایی با عناوین آشپزی با کودکان در سرای محلات زاهد گیلانی، اسدی و دهقان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره غذای سالم در فرهنگسرای امید افزود: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ استفاده از غذای ایرانی و سنتی، عدم استفاده از غذای آماده به مصرف و فست فود در خانواده های ایرانی و معرفی غذاهای سالم و مقوی پذیرای عموم مردم بود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ اظهار داشت: یکی از مهمترین اثرات برگزاری این جشنواره ها آموزش مهارت های زندگی به افراد در سطح جامعه است و لذا باید به این مسیر حرکت کنیم که اهمیت تغذیه سالم در بین خانواده ها را به شکل صحیح نهادینه کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بانوان محل با پخت غذای سالم در قالب این مسابقه با حضور داوران و با در نظر گرفتن نکات مربوط به مواد و ترکیبات سالم به کار رفته در غذا ـ روش پخت سالم و طعم غذا در بخش مسابقه این جشنواره شرکت نمودند و پس از انتخاب نفرات برتر به نفرات برتر، جوایزی ارزنده اهدا شد.

انتهای پیام/

۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 55865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =