۵۰ ویژه‌برنامه‌ سلامت‌محور در هفته ملی بدون دخانیات در منطقه ۱۹ اجرا شد

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ از اجرای ۵۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات در اماکن عمومی و مراکز آموزشی و فرهنگی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، میر محمد مطهری موید با اشاره به بهره مندی بیش از ۹۰۰ شهروند از ویژه برنامه های هفته ملی بدون دخانیات بیان کرد: در راستای حساس سازی شهروندان نسبت به موضوع دخانیات جمع آوری نمادین فیلتر سیگار از بوستان ها و معابر توسط دوستداران محیط زیست و اعضای کانون های سلامت محور انجام شد.

این مسئول در ادامه از اجرای پویش نه به دخانیات در اماکن پر تردد منطقه همچون بوستان ها و میادین میوه و تره بار منتخب با حضور کودکان خبر داد و افزود: در این پویش کودکان با در دست داشتن شعارهای نه به دخانیات شهروندان را نسبت به مضرات استفاده از آن آگاه کردند.

میرمحمد مطهری موید اظهار کرد: تقدیر از فعالان کانون پیشگیری از دخانیات، عضو گیری کانون، انتشار طرح های گرافیکی، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی، برپایی میز خدمت به همراه خدماتی همچون مشاوره پیشگیری از دخانیات، پایش قند و فشار خون، ترک اعتیاد، اجرای برنامه‌های تعاملی با حضور جوانان و نوجوانان، مسابقه نقاشی، تهیه طومار «نه به دخانیات» از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات در این منطقه بود.

انتهای پیام/

۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 55931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =