معضلات و مشکلات شهری کوچه به کوچه احصا می‌شود

شهردار منطقه ۱۴ دستور احصاء مشکلات و معضلات شهری در محلات منطقه را طبق نیاز و مطالبه شهروندان با اجرای طرح ۳۶۰ درجه صادر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر شهرابی ضمن اشاره به اجرای طرح "تحول نگهداشت با محوریت نگاه ۳۶۰ درجه به شهر"، گفت: موضوعات اجرایی و چالش های شهری محلات با حضور میدانی و با نگاه ۳۶۰ درجه مورد رصد و پایش قرار می گیرد.

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به اقداماتی چون رفع خاموشی بوستان ها و معابر، زیباسازی سیمای بصری محورها، رسیدگی به سرانه های سبز و ورزشی تا فعالیت های مرتبط با نگهداشت، همچنین از تسریع در اجرای طرح های توسعه محله ای با محوریت عمران و ترافیک چون ایمن سازی ترافیکی پیاده راه های، جمع آوری نهر های بدون استفاده و مناسب سازی پیاده روها در محله های فرسوده و کم برخوردار خبر داد.

وی با بیان اینکه با هدف اصلاح امور و ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان، بازدیدهای میدانی ادامه دارد، افزود: برای از بین بردن ضعف ها و کاستی های شهری، فعالیت ها به صورت نقطه به نقطه در محلات آغاز شده و محقق شدن پروژه ها و موضوعات مدنظر با نیاز سنجی صورت گرفته از شهروندان در راستای توسعه محلات و رضایتمندی شهروندان دارالمومنین تهران با دقت و جدیت در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: 55947

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =