روز گذشته تحویل تاکسی‌ها که بعضی فکر می‌کردند شوخی است عملیاتی شد/ حضور اعضای شورا در ستادها منعی ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز گذشته تحویل تاکسی‌ها که بعضی فکر می‌کردند شوخی است و عملی نمی شود صورت‌ گرفت، گفت: میزان تولید بیش از اینهاست و امیدواریم عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه دویست و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک درخصوص آخرین پیشرفت‌های این حوزه در دو ماه گذشته ارائه خواهد شد، اظهار کرد: اصلاحیه‌ای در رابطه با سرقفلی‌های میدان میوه و تره بار و بررسی گزارشات حسابرسی ۶ سازمان بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه روز گذشته تحویل تاکسی‌ها که بعضی فکر می‌کردند شوخی است و عملی نمی شود صورت‌ گرفت، یادآور شد: وزارت صمت تاکید خاصی بر برقی سازی و تاثیر آن بر کاهش آلودگی هوا دارد. میزان تولید بیش از اینهاست و امیدواریم عملیاتی شود.

چمران افزود: باید زیرساخت‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی برقی همزمان دنبال شود. میزان آن چندان نیست که نتوان زیرساخت را فراهم کرد. در این زمینه با مپنا وارد قرارداد شده‌ایم. شماره گذاری نیز در حال رفع است.

وی با بیان اینکه هنوز شهردار تهران جانشین خود را معرفی نکرده و وقتی معرفی شود اعلام خواهد شد، گفت:  حضور اعضای شورا در ستادها منعی ندارد.

چمران با بیان اینکه برخی اعضا سوالاتی در مورد قرارداد چین داشتند، تصریح کرد: جلسه هم اندیشی برای مطرح کردن این سوالات برگزار شد. قراردادی که یکی از اعضا به آن اشاره کرد عملیاتی نشده است.

انتهای پیام/

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
کد خبر: 55958

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =