آیین تجلیل از مدیران ورزش مناطق ۲۲ گانه شهر تهران

آیین تجلیل از مدیران ورزش مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران و تعدادی از چهره های ورزشی پایتخت با رعایت پروتکل های بهداشتی در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید خوراکیان در منطقه۹ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، در این مراسم که با حضور حجت نظری رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، سید مصطفی موسوی شهردار منطقه ۹، امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو برگزار شد؛ از دو خانواده معظم شهید ساکن در منطقه ۹ و نیز فرشته کریمی، الهه احمدی، نیلوفر اردلان و مسعود حاجی زواره که از قهرمانان نام آور عرصه ورزش قهرمانی هستند؛ تجلیل شد.
همچنین سید مصطفی موسوی شهردار منطقه ۹ در سخنانی با اشاره به ضرورت توسعه ورزش شهروندی در پایتخت گفت: امید است تا با کاهش میزان شیوع ویروس کرونا، شاهد رونق هرچه بیشتر ورزش در میان شهروندان تهرانی باشیم.
در ادامه امیر محسنی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران از راه اندازی «اپلیکیشن گام» برای شهروندان تهرانی و اجرای زنگ ورزش کارکنان  در پرتال شهرداری در آینده ایی نزدیک خبر داد.
در این مراسم از کارشناسان مناطق، نواحی، مربیان ایستگاه های تندرستی بواسطه شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا، به صورت غیرحضوری قدردانی شد.

۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 5597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =