اجرای طرح مسجدمحوری در محلات منطقه ۴

 شهردار منطقه ۴ از اجرای طرح مسجدمحوری در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: طرح مسجد محوری در ایام فراغت برای دختران و بانوان محلات منطقه در مساجد منتخب اجرایی می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ علی اصغر کمالی زاده در تشریح طرح مسجد محوری ویژه دختران گفت: به منظور تقویت مشارکت اجتماعی دختران ساکن در محله، شناسایی و استفاده از ظرفیت های بالقوه و بالفعل نهادهای اجتماعی و مدنی در سطح محله، استفاده از مساجد به عنوان اصلی ترین پایگاه های اجتماعی و فرهنگی محلات در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: از این‌رو به همت اداره امور زنان و خانواده منطقه ۴ به دنبال فراخوان معرفی طرح های مسجد محوری مرتبط با حوزه دختران و بانوان، تعداد ۱۰ طرح توسط بانوان فعال محلات به دبیرخانه این طرح ارسال شد که پس از برگزاری جلسات حضوری مبنی بر ارتقای کیفیت طرح‌ها، جهت داوری به اداره کل امور بانوان معرفی و در نهایت ۳ طرح تایید و در حال اجرا است.

شهرار منطقه ۴ همچنین گفت: طرح های مذکور در محلات گلشن، مجیدآباد و حکیمیه در حال اجرا هستند که ویژه دختران نوجوان و در ایام فراغت تابستان برگزار می شود.

 کمالی زاده هدف از اجرای این طرح را بستر سازی در جهت تقویت کنشگری دختران نوجوان با کمک ظرفیت مساجد، ظرفیت سنجی و بسیج منابع برای حمایت از فعالیت اجتماعی، فرهنگی، فراغتی، هنری و کارآفرینی دختران در مساجد و بررسی طرح های نیازمند حمایت مساجد در حوزه فعالیت های دختران اعلام کرد.

انتهای پیام/

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 55978

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =