امکان‌سنجی احداث بزرگترین مرکز درمانی شهرداری تهران در منطقه ۱۶

با حضور مدیرعامل شرکت شهر سالم و شهردار منطقه ۱۶ امکان‌سنجی احداث بزرگترین مرکز درمانی شهرداری تهران در جنوب پایتخت مورد بررسی قرار گرفت.

به نقل از شهر و به گزارش روابط عمومی منطقه ۱۶، طی بازدیدی با حضور سید ابوالفضل ذاکریان مدیرعامل شرکت شهر سالم و محمدامین سالاری پور شهردار و معاونین این منطقه از پروژه احداث کلینیک تخصصی کارکنان شهرداری تهران در ناحیه ۶ منطقه ۱۶، امکان سنجی به منظور احداث بزرگترین و مجهزترین کلینیک تخصصی در جنوب پایتخت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ در این بازدید اظهار داشت: پروژه کلینیک کارکنان شهرداری منطقه ۱۶ به دلیل قرارگیری در موقعیت جغرافیایی مناسب و متراژی به مساحت ۳۷۰۰ مترمربع و به دلیل نیاز این منطقه به سرانه درمانی می‌تواند به بزرگترین مرکز درمانی کارکنان شهرداری تهران و به‌عنوان یک مرکز تخصصی برای شهروندان این منطقه تبدیل شود.

 وی افزود: تاکنون بیش از ۶۵ درصد این پروژه تکمیل شده و دسترسی های حمل و نقل عمومی خوبی که در اطراف این پروژه قرار دارد اعم از پایانه خطوط ۴ و ۸ ایستگاه BRT، ایستگاه مترو ترمینال جنوب، ایستگاه تاکسی‌رانی و بزرگراه آیت الله رئیسی می‌تواند خدمات مطلوبی را علاوه بر شهروندان و کارکنان منطقه، برای تمامی شهروندان نیز ارائه نماید.

ذاکریان نیز ضمن ابراز رضایت از جانمایی این پروژه به منظوره ایجاد کلینیک تخصصی شهرداری منطقه ۱۶ اظهار داشت: خوشبختانه به دلیل موقعیت خوب پروژه و وضعیت مطلوب پیشرفت فیزیکی و نیاز مبرم کارکنان این منطقه به یک مرکز درمانی، می‌توانیم با تعامل و پیگیری از نهادهای تخصصی و مدیران ارشد شهرداری تهران، هرچه سریع تر این مهم را به سرانجام برسانیم و یک کلینیک تخصصی با امکانات و خدمات رسانی بسیار متنوع برای کارکنان شهرداری تهران و شهروندان فراهم بیاوریم.

بر اساس این گزارش پروژه کلینیک تخصصی شهرداری منطقه ۱۶ در زمینی به مساحت ۳۷۰۰ مترمربع و در دو بخش شرقی و غربی در سه طبقه طراحی تعبیه گردیده که با اجرای ۳۵ درصد دیگر از پیشرفت فیزیکی، این پروژه به عنوان بزرگترین مرکز درمانی کارکنان شهرداری تهران در جنوب پایتخت فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 55984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =