آماده‌سازی مقدمات لازم برای استقرار جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام در منطقه ۲۲

معاون شهردار منطقه۲۲ از استقرار جایگاه عرضه بهداشتی دام در منطقه در روز عید قربان خبر داد و گفت: اقدامات لازم جهت خدمات‌رسانی به شهروندان در روز عید قربان انجام گرفته و قربانگاهی با مساحتی بالغ بر۲ هزار مترمربع در پارکینگ شماره ۳ آبشار تهران برپا شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح از آمادگی کامل برای ارائه خدمات و عرضه بهداشتی دام به شهروندان در روز عید قربان و اجرای سنت حسنه قربانی خبر داد.

وی در این خصوص اظهار کرد: سوله در نظر گرفته شده به متراژ ۲ هزار مترمربع برای ذبح و نگهداری گوسفندان تعبیه شده است.محوطه کشتار موقت دام حدودا ۱۰۰ مترمربع بوده و همزمان با روز عید قربان چهار اکیپ جهت ذبح در محل حاضر و دام ها جلوی چشم مشتریان ذبح می شوند. در حال حاضر شستشو و رنگ آمیزی، نصب تزئینات ورودی جایگاه، سیستم های سرمایش، مه پاش و همچنین عملیات تسطیح و رگلاژ محوطه، حمل و تخلیه ضایعات با تلاش همکاران در اداره ساماندهی صورت گرفته است.

معاون شهردار منطقه ۲۲ یادآور شد: ضمنا غرفه‌داران و فروشندگان دام از طریق سازمان میادین معرفی و اقدامات لازم در خصوص تحویل غرفه ها به آنها طی روزهای باقی مانده صورت گرفته و کلیه اقدامات کلیه عملیات کشتار زیر نظر ناظرین سازمان میادین و سازمان بازرسی صورت خواهد گرفت. در این جایگاه از کشتار غیرمجاز و بدون ضابطه توسط افراد غیرحرفه‌ای که سلامت شهروندان منطقه را به مخاطره می‌اندازد نیز پیشگیری می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: در این جایگاه جای پارک خودرو مناسب برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده و قیمت دام براساس قیمت مصوب به همشهریان عرضه می شود.

انتهای پیام/

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 55998

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =