به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری، محمدعلی الفتپور با اعلام اتمام پیادهسازی پروژه "شناسه معرفی سازمانی کارکنان شهرداری تهران در قالب QR CODE تهران ۳۶۰ درجه" در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران گفت: با توجه به لزوم چابکی سازمان، همچنین پیشرفت فناوری و گسترش استفاده از تلفنهای هوشمند، نظارت عمومی و دریافت دادههای شهروندان، ساده تر و کم هزینهتر از گذشته شده است.
وی افزود: در این راستا دبیرخانه تکریم ارباب رجوع نیز از نظرسنجیهای سنتی عبور کرده و پروژه "شناسه معرفی سازمانی کارکنان شهرداری تهران در قالب QR CODE (تهران۳۶۰ درجه)" را از طریق اخذ نظرات شهروندان در راستای افزایش تعلق سازمانی کارکنان و ارائه خدمات بهتر و بهبود فرایندها با هدف اارتقای رضایت شهروندان و مراجعین، پیادهسازی کرده است.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری، اجرای طرح QR کد را روشی مناسب برای سهولت دسترسی شهروندان جهت اعلام نظراتشان به مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد: افزایش پیچیدگی و چندبعدی شدن مسائل باعث شده است، سازمانها بیشتر از گذشته خود را نیازمند به مشارکت شهروندان و بهرهمندی از نظرات آنها و افزایش نوآوری ببینند.
این مقام مسئول در شهرداری تهران با تاکید بر مثبت و موثر بودن این پروژه در جهت حرکت به سمت سازمان هوشمند و مشارکتپذیر، بیان داشت: این پروژه با هدف اعتماد سازی برای عموم و ایجاد حس خود کنترلی برای کارکنان، شکلگیری بانک اطلاعات یکپارچه، جامع و بهروز از کارکنان، بهبود فرایندهای انجام کار، پایش مستمر و با کمترین خطا و هزینه از رضایت شهروندان و مراجعین و پیشگامی در حرکت به سمت سازمان هوشمند و دولت موبایلی «M- Government» اجرا شده است.
الفتپور در پایان با اشاره بر پیاده سازی پروژه مذکور در کلیه ارکان شهرداری تهران، اذعان داشت: در فاز بعدی مقرر است در سازمان و شرکتهای پرمراجعه نظیر سازمان بهشت زهرا، سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی، شرکت بهرهبرداری راهآهن شهری تهران و حومه و شرکت واحد اتوبوسرانی اجرایی شود.
انتهای پیام/
نظر شما