اجرای ۱۲۰۰ مترمربع نقاشی‌دیواری در خیابان سعدی

پروژه نقاشی دیواری با استفاده از رنگ‌های روشن و شاد با موضوع طبیعت و گل و گیاه در جهت آراستگی و شادابی هرچه بیشتر سیمای شهر در خیابان سعدی تهران به مساحت ۱۲۰۰ متر با تلاش اداره زیباسازی منطقه ١٢ تهران به اجرا درآمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه١٢ تهران؛ فرزاد هنرور، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه دوازده درباره این خبرگفت: بدون تردید پاکسازی، رنگ‌آمیزی و اجرای نقاشی‌های زیبا دردیوارها و جداره‌های شهر با موضوعات مختلفی همچون طبیعت، دار و درخت، گل و گیاه، نقش ویژه‌ای در آراستگی و طراوت سیمای شهر دارد و این حس خوشایند و مطلوب نیز به شهروندان نیز انتقال می‌یابد.

‌هنرور، اضافه کرد: با اجرای مستمر طرح ٣٦٠ درجه درسطح نواحی شش‌گانه منطقه دوازده، دیواره‌ها و جداره‌ها آلوده و نازیبای شهر بلافاصله شناسایی و درکم‌ترین زمان ممکن برای پاکسازی، زیرسازی و اجرای پوشاننده، رنگ آمیزی و یا نقاشی موضوعی براساس موقعیت مکانی و فضای پیرامونی محل مذکور اقدام می‌شود.

 وی در این رابطه گفت: اکیپ‌های عملیاتی رنگ‌آمیزی با توجه به پیام آنی و روزانه معاون امورشهری این منطقه و نواحی مختلف با امکانات و تجهیزات لازم دراین نقاط مستقر و ضمن ایمن‌سازی محل، نسبت به اجرای پوشاننده و یا رنگ آمیزی و نقاشی دیواری اقدام می‌کنند.

 هنرور اضافه کرد: در این راستا رنگ آمیزی و نقاشی دیواری با موضوع طبیعت به متراژ ۱۲۰۰ متر درخیابان سعدی به اجرا در آمده است. 

انتهای  پیام/

                                                                                                                

  

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: 56025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =