۱۰۰ محور اصلی شهر تهران مخاطب طرح الگوی خدمت

با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق، جلسه بررسی طرح الگوی خدمت در مناطق ۳، ۶، ۱۱ و ۱۲ سید محمد فیاض مدیرکل نظارت، پیگیری و کنترل امور مناطق و مهدی شریفیان مدیرکل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی معاونت هماهنگی و امور مناطق و شهرداران این مناطق به میزبانی معاونت هماهنگی و امور مناطق برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق عباس شعبانی با بیان اینکه هدف اصلی طرح الگوی خدمت و سایر طرح های در حال انجام و پیگیری ابلاغ شده توسط معاونت هماهنگی و امورمناطق ارائه یک خدمت ملموس و قابل درک برای شهروندان می باشد که همگی در راستای جلوگیری از فرسوده شدن شهر و ارتقاء سطح خدمات دهی به شهروندان در حال انجام است.

معاون هماهنگی و امور مناطق در ادامه با بیان اینکه رضایت شهروندان و اطلاع از خدمات انجام شده در محورهای طرح الگوی خدمت که در هر منطقه به صورت ویژه در حال انجام است از وظایف ذاتی مناطق ۲۲گانه است، اظهار کرد: مناطق موظف هستند طبق برنامه ریزی های پیش بینی شده بویژه در محور های مشترک با سایر مناطق در خصوص انجام این طرح عمل و گزارشات انجام شده را به این معاونت ارائه نمایند.

سید محمد فیاض مدیرکل نظارت، پیگیری و کنترل امور مناطق در ادامه نشست ضمن رصد برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در مناطق ۳، ۶، ۱۱ و ۱۲ بر سرعت عمل و پیگیری مناطق در جهت پیشبرد اهداف طرح الگوی خدمت تأکید کرد و ادامه داد: از مهم ترین اهداف طرح الگوی خدمت انتخاب یک خیابان مهم در هر منطقه و حل تمام موضوعات مربوط به این خیابان است.

مدیرکل نظارت، پیگیری و کنترل امورمناطق افزود: در شهر تهران ۱۰۰ محور اصلی مخاطب طرح الگوی خدمت هستند که مناطق موظف هستند موضوعات همه جانبه در محورهای مذکور را پیگیری و مرتفع نمایند.

شایان ذکر است این نشست تخصصی با هدف ارائه گزارش عملکرد مناطق مذکور با موضوع طرح الگوی خدمت برگزار شد و مناطقی که بصورت مشترک محور خیابان ولیعصر(عج) را اولویت انجام این طرح قرارداده بودند به ارائه گزارش عملکرد و پیشنهادات ویژه درخصوص ارتقاء وضعیت این محور شاخص پرداختند.

در خاتمه شهرداران مناطق ۳، ۶، ۱۱ و ۱۲ ضمن ارائه گزارشی مجمل از عملکرد هر منطقه و برنامه ریزی و درصد پیشرفت این طرح در مناطق خود به ارائه پیشنهاد و بیان چالش ها در خصوص این طرح پرداختند.

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 56036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =