ارائه گزارش مخازن آبرسانی اضطراری و حفاری‌های سطح منطقه ۸

در اولین نشست فصلی مدیریت بحران منطقه ۸ در سال جاری، در خصوص گزارش مخازن آبرسانی اضطراری و حفاری‌های سطح منطقه بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ نشست فصل بهار ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه به منظور ایجاد هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌ریزی جهت هماهنگی‌های لازم با هدف افزایش کارآیی سیستم مدیریت بحران منطقه و سازمان‌ها و ادارات عمومی و تخصصی ذیربط هنگام وقوع بحران و امداد رسانی، کاهش خسارات و تلفات جانی و مالی در پایگاه ویژه مدیرت بحران منطقه برگزار شد.

تدوین برنامه مدیریت خطر منطقه، گزارش آبفا در مورد مخازن آبرسانی اضطراری در مواقع بحرانی، هماهنگی جهت حفاری‌های سطح منطقه، همچنین پیش‌بینی تمهیدات سازمان‌های مرتبط با مدیریت بحران در خصوص شرایط ناپایدار جوی (سیل، باد شدید و طوفان )، در این جلسه مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی‌است در این نشست شهرداران نواحی، معاونت حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری، نمایندگان اداره آموزش و پرورش، آبفا، برق، گاز، مخابرات، سازمان آتش‌نشانی، جمعیت هلال احمر، اورژانس، راهور، مرکز بهداشت شمال تهران، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، کلانتری، بسیج و پخش فرآورده‌های نفتی حضور داشتند.

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲
کد خبر: 56039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =