آغاز فرآیندهای مقدماتی بازسازی و تجهیز یاورشهر اسلامشهر/ کمک به افزایش ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر

سرپرست اداره کل دفتر پایش برنامه کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران از آغاز فرآیندهای مقدماتی بازسازی و تجهیز یاورشهر اسلامشهر و تلاش‌های مدیریت ارشد و همکاران سازمان خدمات اجتماعی برای کمک به افزایش ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دفتر پایش برنامه،کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، علی علاءالدینی در حاشیه بازدید از پروژه یاورشهر اسلامشهر گفت: در راستای توجه مدیریت شهری به آسیب‌های اجتماعی ضمن بازدید از پروژه بازسازی مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر واقع در اسلامشهر، ضرورت دیوارکشی، مقاوم سازی و تجهیز ساختمان کنونی به عنوان نیازهای این مرکز شناسایی شده است.

وی افزود: بر همین اساس در تعامل با همکاران سازمان، مقرر شد اعتبار لازم برای دیوارکشی، محصورسازی و همچنین مقاوم سازی ساختمان و بهسازی و تجهیز این مرکز اختصاص یافته و فعالیتهای آن آغاز شود.

سرپرست اداره کل دفتر پایش برنامه کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران خاطرنشان ساخت: با رفع این نیازها و پس از اتمام روند مقاوم سازی و بهسازی و تجهیز یاورشهر اسلامشهر، ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
کد خبر: 56040

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =