نوسازی آسفالت پل رودخانه کن در محدوده بزرگراه شهید همدانی

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه عملیات نوسازی آسفالت معابر این منطقه به شکل ویژه در سال جاری به اجرا در می‌آید؛ گفتت: عملیات نوسازی آسفالت پل رودخانه کن در محدوده بزرگراه شهید همدانی به اتمام رسیده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ رضا ایرانشاهی گفت: یکی از مطالبات شهروندان نوسازی آسفالت روی پل رودخانه کن در محدوده بزرگراه شهید خرازی بود که پس از مدت ها این عملیات در این دوره مدیریت شهری مورد اجرا قرار گرفت.

وی افزود: آسفالت پل رودخانه کن از سال های گذشته فرسوده شده بود که طی یک اقدامات کارشناسی از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه و با همکاری ناحیه ۲ منطقه ۲۲ عملیات نوسازی به اجرا درآمد.

ایرانشاهی ادامه داد: باتوجه به اینکه حجم تردد خودروها در این محور بسیار بالاست و اجرای این عملیات بار ترافیکی در محور شرق به غرب بزرگراه علامه جعفری را به وجود می‌آورد؛ سرعت اجرای عملیات مد نظر قرار گرفت و از سوی دیگر بخشی از عملیات در هنگام شب به دلیل کاهش بار ترافیکی صورت گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۲ عنوان کرد: در حال حاضرآسفالت محور شرق به غرب این پل به اتمام رسید و رضایت مندی شهروندان را در بر گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: به تازگی نیز محور غرب به شرق بزرگراه شهید همدانی بعد از بزرگراه آزادگان مورد عملیات نوسازی آسفالت قرار گرفته است.

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
کد خبر: 56045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =