ارائه بسته‌های تشویقی متناسب با نیازهای محلات دارای بافت فرسوده

دومین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار منطقه ۴ با هدف هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت نهادهای عمومی و دولتی جهت توسعه همه‌جانبه عرصه‌های ناکارآمد و فرسوده در این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران، علی اصغر کمالی زاده شهردار این منطقه در این جلسه که با حضور سید مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلان شهر تهران، رئیس ادارات ثبت اسناد و املاک و نمایندگان دیگر نهادهای خدمات رسان برگزار شد گفت: موضوعات مربوط به منطقه چون نوسازی، بهبود تامین خدمات محلی و بهبود عملکرد دستگاه های خدمت رسان مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار منطقه ۴ افزود: از دیگر مباحث مالکیت ارگان های دولتی و مسائل ثبتی در محدوده بافت فرسوده و ناکارآمد منطقه ۴ است که باتوجه به مطالب عنوان شده مقرر شد با تنظیم بسته تشویقی متناسب با نیاز هر محدوده و عقد تفاهم نامه با مالکین عرصه های تصرف شده به روند نوسازی در این محدوده ها کمک شود.

وی در ادامه افزایش ارائه خدمات در محلات فرسوده و کم برخوردار را موضوع مهم دیگری دانست و گفت: نوسازی و تسریع روند ساخت و ساز در محلات دارای بافت فرسوده مستلزم پیگیری حوزه های مختلف و برگزاری جلسات مستمر بود که مطرح شد.

هدایت دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران نیز در این جلسه تصریح کرد: برای تسهیل در نوسازی بافت‌های فرسوده ایجاد هماهنگی دستگاه‌های مختلف بین سازمان نوسازی، شهرداری، دفاتر نوسازی و ادارات خدمات رسان از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
کد خبر: 56048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =