آغاز سفرهای عتبات عالیات ویژه کارکنان شهرداری تهران

معاون شهردار تهران با اعلام آغاز سفرهای عتبات عالیات ویژه کارکنان شهرداری تهران گفت: اولین کاروان از همکاران و خانواده‌ها بدرقه شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا؛ مجید باقری در آیین بدرقه همکاران به عتبات عالیات گفت: از سال گذشته، با تأکید شهردار تهران در راستای ترویج «گردشگری معنوی و سازمانی» در خانواده بزرگ شهرداری تهران، تصمیم به اجرای طرح سفر زیارتی کارکنان شهرداری تهران و خانواده‌های محترم‌شان به عتبات عالیات در قالب بسته خرسندساز (محور زوّار) گرفته شد.

به لطف خداوند متعال ‌و عنایت ویژه اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، بعد از برنامه‌ریزی و جلسات چندماهه و تفاهمات صورت گرفته با سازمان حج و زیارت، این طرح چندی پیش نهایی شد و امروز نخستین کاروان از همکاران شهرداری تهران و خانواده‌های گرامیشان را برای سفر و زیارت عتبات عالیات بدرقه کردیم.

بحمدالله با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تسهیلات ویژه‌ای برای این سفر معنوی اختصاص داده شده که همکاران شهرداری تهران به همراه اعضای خانواده می‌توانند هزینه سفر را به صورت تمام اقساط پرداخت نمایند.

گروه اول اعزامی، همکارانی بودند که مشمول محور همیار بسته خرسندساز (اقدام کنندگان به سنت حسنه ازدواج از یکم آبان ۱۴۰۱ بودند) که از محور زوّار (سفر مشهد مقدس) هم تا کنون استفاده نکرده بودند.

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 56053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =