بررسی فرونشست‌های احتمالی ناحیه یک منطقه ۱۵

دومین جلسه شورای هماهنگی مناطق ۲۲ گانه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به میزبانی اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری منطقه ۱۵، برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ مهدی پور قاسم معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۱۵ گفت: با توجه به اهمیت موضوع فرونشست های احتمالی در منطقه از جمله ناحیه یک، بررسی و رفع این خطر در اولویت قرار دارد، که می‌توان با اجرای عملیات بتن ریزی و لوله گذاری این مشکل را تا حد زیادی رفع کرد.

پور قاسم افزود: همچنین می‌توان برای رفع مشکل و پیشگیری از خطرات احتمالی، دوره های آموزشی ویژه مدیران اجرایی در معاونت ها و شهرداران نواحی بیشتری برگزار شود.

طوبی براتی رئیس مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری منطقه ۱۵ گفت : یکی از مشکلات شهرداری منطقه ۱۵ فرونشست های متعدد در منطقه بوده که با تلاش مدیران و دست اندرکاران، مشکل تعداد زیادی از آنها رفع شده است.

حسین گودرزی شهردار ناحیه یک اظهار داشت:  باتوجه به بافت فرسوده و نوع خاک این ناحیه شاهد تعداد بالایی فرونشست در این محدوده هستیم که تا بحال ۲۰ ملک پرخطر که با مشکل فرونشست و ایمنی رو به رو بودند بعد از تشکیل کمیسیون های رفع خطر و اخذ دستور قضایی رفع خطر شده و تلاش برای رفع خطر بقیه املاک مبتلا ادامه دارد.

گودرزی افزود: در محدوده ناحیه، ۱۳ گود پرخطر وجود داشت که با کمک اداره مدیریت بحران، معاونت شهرسازی و اداره حقوقی منطقه تعداد این گود ها به عدد ۴ رسیده است و درحال حاضر گود خیابان هاشمی با ۱۲ متر عمق در حال رفع خطر می باشد.

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
کد خبر: 56056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =