بازدیدهای میدانی از وضعیت نگهداشت بوستان‌ها و فضاهای سبز منطقه ۴

رئیس اداره فضای سبزشهرداری منطقه ۴ تهران از بازدیدهای میدانی صبحگاهی از وضعیت نگهداشت بوستان‌ها و فضاهای سبز نواحی ۴ و ۶ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، لیلا حبیبی رئیس اداره فضای سبز منطقه اظهار کرد: این بازدیدها به منظور بررسی وضعیت پارکها و فضاهای سبز سطح نواحی ۴ و ۶ از لحاظ ایمنی، شرایط رفاهی پارکها و وضعیت نگهداشت بوستانها و فضاهای سبز همزمان با نزدیک شدن به فصل گرما انجام شد.
وی تصریح کرد: در این بازدیدها که معاون نواحی، ناظرین ارشد پهنه های غربی و شرقی، مسئول HSE حوزه و ناظرین و پیمانکاران نواحی ۴ و ۶ حضور داشتند تاکید بر اهمیت بحث ایمنی شهروندان در پارکها، افزایش امکانات رفاهی و خدماتی در بوستانهای شهری و رسیدگی به وضعیت نظافت و نگهداشت بوستانها از اهداف مهم حوزه فضای سبز است و ضمن بررسی کمبودها و نقاط ضعف، دستورالعمل های لازم در خصوص رسیدگی و برطرف نمودن مشکلات و تجهیز بوستانها صادر شد تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.
حبیبی با اشاره به بازدید از بوستانهای سمیه، عبادی، احدزاده، کارون و... در سطح ناحیه ۴ و بوستانهای معین نژاد، یاس، سحر، فتاحی و... در سطح ناحیه ۶ خاطرنشان کرد: وضعیت علف کشی و چمن زنی، کارکرد و کارایی ست های ورزشی و وسایل بازی، المان های پارکی، روشنایی، سرویس های بهداشتی و... از نکات مورد توجه در این بازدیدها بود.

انتهای پیام /

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
کد خبر: 56078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =