بهره‌برداری از ۱۱ دستگاه اتوبوس جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه ۱۹

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ از بهره برداری ناوگان جدید حمل و نقل عمومی با ورود ۱۱ دستگاه اتوبوس در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، لطیف پنداریان بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی این منطقه و مجاورت آن با حریم شهر تهران و در راستای افزایش کیفیت سرویس دهی و رضایتمندی شهروندان ١١ دستگاه اتوبوس نو جایگزین اتوبوس های فرسوده شدند.

به گفته این مسئول با توجه به میزان استفاده شهروندان این منطقه از حمل و نقل عمومی بالاتر از متوسط شهر تهران خاطر نشان کرد: مبدا این اتوبوس ها در شهرک شهید شریفی و مقصد آن میدان بهمن است که در مسیر خود با دو سامانه BRT و یک خط مترو تقاطع دارد.

همچنین این خط با بیش از ٣١ کیلومتر طول ٦٥ ایستگاه شامل ۳۷ ایستگاه رفت و ۲۸ ایستگاه برگشت را در برمی گیرد و این اتوبوس ها بطور میانگین روزانه ٥٥٠ مسافر را جابجا می کند.

معاون حمل و نقل ترافیک اظهار کرد: به منظور ارتقا سلامت و رفاه حال شهروندان اتوبوس‌هایی را که نیاز به تعمیر و بازسازی دارند شناسایی و بهسازی و آنهایی که فرسوده شدند از خطوط حمل و نقل عمومی خارج می‌شوند.

پنداریان افزود: در راستای سهولت دسترسی شهروندان به حمل و نقل عمومی در نواحی پنجگانه ۱۳ سرخط اتوبوس، یک پایانه اتوبوس رانی مسقف مجهز به نمازخانه، صندلی انتظار، سرویس بهداشتی و .. وجود دارد.

معاون شهردار منطقه با اشاره به نگهداشت شهر در حوزه حمل و نقل و ترافیک خاطر نشان کرد : عملیات نگهداشت سر پناه اتوبوس در نواحی پنجگانه با شست و شو، تامین روشنایی و تعمیر، برچیدن برچسب های تبلیغاتی از این سرپناه ها به طور مستمر انجام می شود.

پنداریان بیان کرد: سامانه۶ اتوبوسرانی تهران بزرگ ناحیه شهید سروری دارای ۱۱۷ دستگاه اتوبوس است که در ۱۲۲ ایستگاه نسبت به جابه جایی مسافران اقدام می کند.

انتهای پیام / 

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 56087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =