برگزاری پنجمین دوره المپیاد ورزشی دختران آینده‌ساز شهر تهران یادواره شهدای خدمت در منطقه ۵

پنجمین دوره المپیاد ورزشی دختران آینده ساز شهر تهران یادواره شهدای خدمت برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره  روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، غزاله رادمان مدیر اداره ورزش بانوان گفت :به همت اداره ورزش بانوان و با همکاری اداره خدمات اجتماعی پنجمین دوره مسابقات داژبال، هفت سنگ و آمادگی جسمانی دختران تلاشگر مناطق ۲۲ گانه به مناسبت یادواره شهدای خدمت به میزبانی منطقه ۱۲ برگزار شد.

رادمان افزود:در این مسابقات، ۱۸ دختر شرکت کننده زیر ۱۶ سال از منطقه ۵ حضور داشتند. همه تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات از مراکز پرتو شهرداری تهران برای شرکت در این مسابقات معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: توانایی و استعداد کودکان کار و خیابانی در زمینه‌های مختلف از جمله ورزش قابل توجه است و این عزیزان می‌توانند با پشتکار و همت به مراتب بالایی در ورزش، هنر و علم برسند و اینگونه مسابقات نیز می‌تواند آنها را در رسیدن به موفقیت و پیشرفت‌های قابل دسترس رهنمون کند.

رادمان گفت: این مسابقه در راستای حمایت‌های اجتماعی از کودکان کار و خیابانی و هویت‌بخشی، رشد استعدادها و پرورش شخصیت‌ با هدف ایجاد انگیزه و خودباوری در این کودکان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است؛ تجهیز لباس ورزشی نفرات شرکت کننده اعم از بلوز آستین بلند، شورت بلند ورزشی، لگ ورزشی، جوراب ورزشی و مقنعه حجاب، پذیرایی، ناهار و ایاب و ذهاب توسط اداره ورزش بانوان صورت گرفت.

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 56098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =